ETENFI

Avaleht

Vesiaeroobikast

 

Treening

 

AquaFest

 

Uudised

     

 

AQUAFEST 2016 - rahvusvaheline vesiaeroobika treenerite convention 12.-13.veebruaril Tallinnas! Külalistreeneriteks on Tatjana Maximova Venemaalt ja Elson dos Santos Hollandist.

Vaata kava SIIT


XIV International Aquafitness Convention AQUAFEST 2016 INFO

Uus treeninghooaeg 21.Kooli ujulas algab 17. septembril kell 17.30! Oled väga oodatud! NB! Vaata tunniplaani.

 

 

 

 

AQUAFEST 2015

rahvusvaheline vesiaeroobika treenerite convention 27.-28.veebruaril

Kava leiad siit

AQUAFEST 2015 convention info




START UUEKS HOOAJAKS antakse 15.septembril 2014 kell 17.30!                   

OLE KOHAL!


AQUAFEST 2014 vesiaeroobika treenerite convention 15.veebruaril! Vaata kava siit

AQUAFEST 2014 convention info


Tähelepanu veesõbrad! Tule osalema 9.novembril koos kogu maailma veesõpradega Rocca MyFitnessi üleilmsel AQUATHON'il!


Uus hooaeg
2013 / 2014 21. kooli ujulas algab
9. septembril! Olete väga oodatud treeningutele!

 

KASULIK TREENING

Vee imeline mõju inimesele on selgelt tajutav ka vesiaeroobika treeningus. Vesi vabastab stressist, aitab kehakaalu normi saada, annab hea enesetunde, rahuliku une ja hea tervise. Veetreening ei koorma liigeseid ja on parimaks valikuks kaalulangetajale.

 

KUIDAS TREENING TOIMUB JA MIS SEE ON?

Muusika saatel kehaline treening vees. Olenevalt tunnist, kas madalas (rinnuni) või sügavas vees, abivahenditeks vööd, jalamansetid, nuudlid, kerged hantlid vms. Ujumisoskus ei ole oluline. Tavaliselt juhendab treener kuival, näidates ette harjutused ja kombinatsioonid, kuid ta võib ka vees olla, seda juhul, kui kõigile on harjutused tuttavad. Tavaliselt on tund 45 - 60 min. pikkusega.

Tunni sisu mitmekesistamiseks on vesiaeroobikas välja töötatud erinevad stiilid, samuti kasutatakse erinevaid vahendeid, mis annavad lisakoormust  neile lihasrühmadele, mida soovitakse treenida.

 
Kui lähed esimest korda tundi

Vette minnes tuleks kõigepealt otsida enda jaoks sobiv sügavus, kui basseini põhi on kaldega (enam-vähem kaenla alla ulatuv vesi olenevalt inimese ujuvusest) ja kui konkreetses sügavuses veel ruumi on. Edasi järgides enesetunnet proovida treeneri juhendamisel teha harjutusi nii täpselt kaasa, kui seda treenitus võimaldab. Kui kohe kõik täpselt ei õnnestu, ei maksa heituda, sest iga uus kogemus vajab harjutamist, enne kui vilumus tekib. Järgmisel korral on õnnestumise protsent tunduvalt kõrgem. Vees ei ole sinu tegevus peale treeneri kellelegi jälgitav, seetõttu saab rahulikult vees toimetada ja endale sobivat koormust valida. Vesi jätab inimese ümber privaatse tsooni, rühmas viibimine ei häiri kedagi.

Hea treener oskab tunni koostada selliselt, et soojenduse lõppedes oleks organism valmis aeroobseks tööks, et tunni aeroobne osa oleks sobival pulsisagedusel ja jõukohane kõikidele tunnis viibijatele, et jõuosa koosneks tasakaalustatud lihastreeningust ning tunni lõpuosas saaksid kõik koormatud lihased venituse läbi tagasi oma esialgse pikkuse.

Peale tundi võib tunda end väga erinevalt: mõõdukast väsimusest energiast pakatamiseni, tavaliselt saavad aga kõik treenijad väga hea enesetunde.

Kui teil on mingi terviseprobleem, rääkige sellest kindlasti treeneriga esimesel võimalusel, nii väldite end kahjustamast ja saate vees liikumisest rõõmu tunda. Kõikidest enesetunde muutustest rääkige treenerile, sest vesi mõjub inimestele erinevalt.

 
Rahvusvaheline XIV AquaFest 2016 on ootel - 12.-13. veebruaril toimuv  treenerite convention on oodatud sündmuseks nii eesti kui ka meie naaberriikide vesiaeroobika treenerite ja füsioterapeutide seas.

Tulge kindlasti osa saama uutest ideedest oma treeningute veel paremaks planeerimiseks ja toredatest hetkedest basseinis!